fredag, februar 10, 2012

Farum park...

Her er tredje Layout fra weekenden – det er faktisk helt vildt så mange jeg nåede…. Og der var faktisk ikke planlagt noget fra min side.
Det er billeder fra engang min søn var med sit fodboldhold inde og prøve at spille i Farum Park, de skulle gå ind ligesom de professionelle spillere og det hele. Det var en super sjov oplevelse J
Bogstaverne er fra mine kalendergaver – dejligt at de kom til at passe, og det lille TH 6-tal fiskede Stine lige op fra gemmerne J
(var oprindeligt et 9-tal - men jeg vendte det - fordi knægten havde nr. 6 på ryggen)
Tak for i dag
Krammer Heidi

3 kommentarer:

Margit sagde ...

Totalt vildt fedt LO...
Godt mine to fodbold-gale børnebørn ikke har set det...!!! ;o)
Men det ku' være farmor skulle skrive sig skitsen bag øret...
Må snart til at bruge din gode måde at huske skitser på, tror jeg!! =0)
Go' week-end...
Pist... savnede dig d. 4.2. :o(

Sivsko sagde ...

Takker takker - og nej det var ærgeligt jeg kunne ikke til S&D :-(

ByKirsti sagde ...

Hvor er det fedt! Jeg ville ønske jeg havde tålmodigheden til at lave scrap men jeg synes ligesom jeg går i stå og ideerne udebliver!

Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html