lørdag, december 24, 2011

#24 dec - I aften er det...

JULEAFTEN......
Jeg synes godt nok denne måned er gået super stærkt.... Har næsten ikke kunne følge med og jeg missede 2.-3. og 4. december for at kunne sige at jeg bloggede alle dage til juleaften.
Ærgeligt, men det må jeg rette op på til næste år.
Jeg har lavet en værtindegave både til min faster og min kusine - og de fik en tag sat på der er liftet fra Charlotte, som har liftet fra Tim Holtz - hun er bare super god til, at ændre tag'nr en lille smule så jeg synes de bliver meget flottere og bedre :-)
Kan I alle have en dejlig juleaften - jeg håber alle får de gaver de har ønsket sig :-)
Krammer Heidi

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

ih hvor er den bare flot. kan rigtig godt lide farverne, friske og dejlig blå. glædelig jul. kh.

Margit sagde ...

Den er bare SÅ fin...
Glædelig jul til dig og din familie...
Julekram

Annette / aka sagde ...

Så smuk en tag.
Rigtig glædelig jul til dig og dine. Tusind tak for din mail med ekstra julehilsen.
Kh
Annette

Dorte sagde ...

Rigtig flot tag, dejlige farver.
Ønsker dig og dine en rigtig glædelig jul.
klem fra Dorte