fredag, maj 27, 2011

Konfirmandens kage...

Her er kagen som sønnike fik. Han er ikke så god til alt det fyld - så under det gule er der kun kage (ingen fromager).

Han undrede sig godt nok over at jeg havde et par af hans Humör bukser liggende på mit kontor - men på dagen fandt han ud af hvorfor ;o)
Indhold: Basiskage med hakket chokolade, lagt sammen med hindbær fromage og smurt op med chokolade smørcreme 
Her her Humör mærket lidt tættere på
Og selve bagdele lidt tættere på
Det var alt fra konfirmationen - nu skal jeg bare igang med at lave LO's
Krammer Heidi

6 kommentarer:

10na sagde ...

Go`røv - ej undskyld jeg mener kage. Hvor er det bare flot lavet. Jeg har en kollega der også "gør" i kagedekoration. Har printet et billede ud af din "kreation"til hende, for den er bare genial. Håber det er ok. Jeg er imponeret af din kunnen. God weekend til dig og dine. Kh 10na

Margit sagde ...

Hold da K... en super fed idé... den må da ha' fået en del rundt om bordet til at trække på smilebåndet... ;o)
Kan du nu passe på din arm, når du går igang med at scrappe billeder!! Det ser ud som om den har været rigeligt i sving under forberedelserne ;o)
Og så... god week-end =0)

Charlie sagde ...

HA HA HA - jamen det er da en PERFEKT drengekage - med hængerøv og hele molevitten - GENIALT tænkt og perfekt udført. TAK for kigget.

STI sagde ...

Lækre lækre sager alle sammen og FED kage

EttenA sagde ...

Super flot kage - den er da bare super sej!!!

Anja sagde ...

Flot kage Heidi og sikke en fed ide! Du er bare så dygtig :-)
knus