mandag, januar 17, 2011

Gave der matcher...

Vi var til fødselsdag i lørdags og jeg blev sat til at lave kortet. Inden i var der lavet en lomme til penge, så kunne fødselaren selv vælge hvad hun ville købe. Jeg valgte at lave både et kort og et glas fyldt med fyrfad, som så er lavet så de matcher.

 Bazzil Karton
Papir fra gemmerne
Bølgekarton
Blonde serviet
Blonde fra kalendergaverne
Stemplet med Clear embossing
Say it with pearls swirl
Farvelagt med H2o Twinkles
Glitter blomster fra Fakta
Blomster fra kalendergaverne

Glædelig ny uge…Som tiden går (Nu er det snart jul igen :-)
Tak fordi I kigger med
Krammer Heidi

9 kommentarer:

Guro sagde ...

For en nydelig matchende gave :-D
Veldig flott pyntet glass, og nydelig kort.
Liker stilen veldig godt.
Ha en fin uke :-D
Klem Guro

Annette / aka sagde ...

Det var da en fin ide med sådan en matchende gave.
Flot glas, flot kort og lækre stempler.
Lækker hvis blomst med "det der" trevlebånd indeni. (Hvad er det nu det hedder ? - Har det også selv !)
Og skønt med alt det glimmer på kortet.

Gitte sagde ...

Åh - sikke et skønt kort og det ser godt ud med stemplet på det fine papir. Super Ide.

Sivsko sagde ...

Jeg takker mange gange. Det er skønt at kunne glæde med sin hobby.
Krammer Heidi

Unknown sagde ...

Hvor er det bare smukt :)

Margit sagde ...

Super gavekort... og matchende gave...
Tak for alle komm. paa min blog... mon vi ses til Scrap'n'dream... det ville vaere SAA hyggeligt... ;o9

Sivsko sagde ...

Takker Margit og ja - jeg har skrevet til Charlie - jeg kommer til scrap'n'dream. Krammer HEidi

Anja sagde ...

fine ting du har lavet, men det er altså ikke snart jul igen Heidi... ;-p

Sivsko sagde ...

Hej Anja, Det føles bare sådan - tiden går så stærkt. Kram Heidi