onsdag, oktober 20, 2010

Til og Fra kort...

Jeg er også begyndt at lave til og fra kort, det er en hyggelig lille beskæftigelse når man alligevel sidder med familien foran fjernsynet om aftenen - her er et lille udsnit af dem og jeg har lavet flere af samme slags - smart ik? ;o)
Materialer:
Creme farvet karton
Quickutz Tags
Quickutz strømpe, gingerbread, kristtjørm, julestjerne, julekugle, candy cane, julegave
Gammel juletekst fra salmebog (rullet i hjørnet på en strikkepind)
McGill Pine (Gran) Branch punch
Tim Holtz Distress Ink pads "Frayed Burlap"
JA så er det snart jul :o)
Krammer Heidi

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Okay det er som alt andet, super flotte.Meeeeeeeeeen nu må det stoppe, med den mængde kort du allerede har lavet kan jeg overhovede ikke følge med. Er slet ikke misunlig.;-)) Hvor er du bare for sej. ses knus

Sivsko sagde ...

Du må bare se at komme igang. HI HI
Krammer Heidi

Charlotte sagde ...

Jeg må sige at jeg også er vildt imponeret. Jeg har godt nok også lavet rigtig mange kort, men de bliver jo ikke foræret væk, men solgt! Ses i morgen
Knus