mandag, marts 29, 2010

Reste kort og LO...

Jeg har lært, at det er nemmere at få brugt rester af det dejlige nye papir, hvis man gør det med det samme… Så jeg har lavet et LO og et kort mere af papiret fra Porcelain. Jeg har også lavet en mappe til mine foam når jeg sværter, den skal bare samles (så I må vente med at se billede til senere)
Udover det mønstrede papir, har jeg brugt karton fra Bazzil. Stemplet på både Kort og LO er fra Magnolia ”Middags Tilda” fra ”A little yummy for your tummy COLLECTION 2009”. Det er farvelagt med twinkling H2O farver. Jeg har præget hvidt karton med Cuttlebug Relief A2 Script Texture fra provocraft og herefter sværtet med Holtz nye Distress Ink pad "bundled sage".

På kortet har jeg brugt Marrakech "Rub-On" købt hos Jeans Scrap, halvperler og blomster jeg har købt over Scrapsisters.dk (hvor er det svært at huske hvor alle tingene er fra) og Friis og company logoet har jeg taget fra en taske der gik i stykker (dejligt med genbrug).

På Lo’et har jeg brug en foto stimmel der engang er købt i Netto. Rhinstenen fra Prikiform er sat på i en cirkel og jeg har brugt lidt sort bling. Og bogstavene er sort glimmer chip board bogstaver fra... (uhh kan ikke huske)
Fortsat god dag
Hilsen Heidi

Ingen kommentarer: