fredag, februar 19, 2010

Til Svoger…

Min svoger har fødselsdag søndag og jeg har sendt et kort afsted til ham. Man kan vel kalde det naturen kalder .... Han elsker naturen og elsker at fotograferer, Specielt dyr. Så han måtte have et kort med dyr på. Jeg har fået god inspiration fra Både Anne og Lone, Der også bruger mange Quickutz.
Af materialer har jeg brugt creme farvet karton fra Bazzill Basics og masser rester fra gemmerne, OK rudolf, OK ugle, QK græs, QK ræv samt toppen af QK Scroll tree som jeg endelig har fået fat i. Jeg er helt vild med den border fra QK. Jeg har sværtet med Tim Holtz Distress Ink Pad - Antique Linen og kanten rundt er stemplet, også med Antique Linen, med et træ stempel, jeg har købt brugt på scrapsisters.dk. Bogstaverne er QK Aquarius.
Fortsat god dag

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Kanon flot kort. Perfekt til en mand.
Rigtig god weekend.

Sivsko sagde ...

Takker mange gange