tirsdag, april 07, 2009

Påske Cupcakes...

Min datter skulle ikke til svømning i dag på grund af påsken, så vi blev enige om at bage… Det er lettere sagt end gjort. Nå! hun fik lov, sammen med min søn til at lave sukker blomster og blade og jeg gik i gang med at røre dej. Samtidig skulle der også laves lidt aftensmad, men det gik. Jeg havde ikke noget hjemme til at lave wipped icing til toppen, men jeg prøvede at lave lime fromage farvet gul med Egg yellow pastafarve, men det bliver ikke godt. Den blev ikke stiv nok. Øv øv. Det blev bare ikke anderledes.
Indhold: Basis chokoladekage med hakket chokolade, med lime fromage på toppen.

2 kommentarer:

Jules @ Lovely Las Vegas sagde ...

Jeg likker du cupcakes. Veldig bra! God Paske!

Sivsko sagde ...

Tak for rosen, og også god påske til dig